جامعه و پژوهش

جامعه شناسی برای زندگی

جامعه و پژوهش

جامعه شناسی برای زندگی

جامعه و پژوهش

معرفی کتاب: جامعه شناسی ورزش

علی محمدزاده | چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۰۸ ق.ظ

معرفی کتاب

عنوان کتاب: جامعه‌شناسی ورزش

نویسنده: مهربان پارسامهر

سال نشر: 1388

انتشارات: دانشگاه یزد

جامعه شناس ورزش2

در مورد این کتاب، توصیه می کنم اگر مدرس تان مجبورتان نکرده، این کتاب را نخوانید! کل این کتاب 294 صفحه ای، در 50 صفحه قابل خلاصه کردن است. کتاب هیچ انسجام محتوایی ندارد. نویسنده یک سری حرف ها را مرتباً تکرار می کند و حوصله خواننده را سر می برد.


نظرات  (۱)

  • دانشجوی مدیریت ورزشی
  • این کتاب یکی از کتب مطرح فارسی در حوزه جامعه شناسی ورزش می باشد. نویسنده این کتاب خود از صاحبنظران این حوزه محسوب می شود که نتایج تحقیقات چندساله خود را در این کتاب آورده است. خواندن این کتاب تخصصی را به همه پژوهشگران به ویژه پژوهشگران جامعه شناسی ورزش و همینطور علوم ورزشی و سایر رشته های مرتبط توصیه میکنم.
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    ممنون از این که نظرتان را ذیل مطلب نوشتید.
    اجازه بدهید همین جا به نوشته ی قبلی ام این مطلب را هم اضافه کنم که در حوزه جامعه شناسی ورزش فقر محتوایی شدیدی در کشور وجود دارد و لذا در عین نقد خلاءهای محتوایی آثار تولید شده، باید جداً از کسانی که پا در عرصه های خالی می گذارند و راه را برای دیگران باز می کنند تشکر کرد و قدر دان زحماتشان بود. نقد بنده بر این کتاب هم به معنی نفی زحمات نویسنده نیست و اجر ایشان به جای خود باقیست. 
    باز هم تشکر از شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی